Обичам да вали.

Обичам да посещавам непознати места.

Обичам да се запознавам с нови хора.

Обичам да пътувам.

Обичам да си купувам книги.

Обичам да дишам дълбоко.

Обичам да стоя нависоко.

Обичам да пия чаша ароматен чай.

Обичам хората, които не се страхуват да бъдат себе си.

Обичам тези, които силно вярват в нещо.

Обичам „Мечо Пух”.

Обичам песните на Grégory Lemarchal и съжалявам искрено, че той си отиде толкова рано.

Обичам да се събуждам в слънчеви стаи.

Обичам да ме гушкат.

Обичам да гледам хората в очите.

Обичам сутрините.

Обичам историите с неочакван край.

Обичам шоколадовите сладкиши.

Обичам слънчевите лъчи, когато проникват през облаците.

Обичам стихове на Маргарита Петкова.

Обичам да се возя на мотор.

Обичам ентусиастите.

Обичам да танцувам.

Обичам поучителни истории.

Обичам Латинска Америка.

Обичам хъскитата.

Обичам да правя нещата все повече и повече, а не все по-малко и по-малко.

Обичам да тичам по плажа и вълните да се разбиват в краката ми.

Обичам книгите на Марк Леви.

Обичам нещата, които не влизат в граници.

Обичам Кнут.

Обичам тези, които не се притесняват да са различни.

Обичам филма „Невероятната съдба на Амели Пулен”.

Обичам да вярвам, че някой ден ще отида в Тибет.

Обичам да си колекционирам приятели.

Обичам хората, които ме разбират без думи.

Обичам тези, които ме обичат, въпреки всичките ми чудатости.

Обичам да обичам!

